De Nieuwe Yogaschool

Vanuit stilte naar succes

Om als leider succesvol te zijn in deze tijd is het belangrijk op verantwoorde wijze om te gaan met stress. Meditatie kan daarbij een belangrijke rol spelen.

In Vanuit Stilte Naar Succes laten ondernemer Egbert Mulder en yogaleraar Johan Noorloos vooraanstaande leiders als Herman Wijffels, Karel Noordzij, Inez van Oord, Peter Blom, Kees Zegers en Dien de Boer aan het woord over de rol die meditatie in hun leven speelt: hoe helpt het hen in hun rol als leider, bij besluitvorming, uitstraling, creativiteit, inzicht en intuïtie? Wat kunnen wij van hen leren?
De hectische manier van leven in de westerse maatschappij vormt een steeds groter risico voor onze mentale en fysieke gezondheid. Door onvoldoende aandacht voor stilte en ontspanning lijden steeds meer mensen aan chronische stress. In het boek wordt helder beschreven op welke wijze meditatie een effectieve manier van stressmanagement kan zijn.

Vanuit een wetenschappelijke visie wordt in beeld gebracht wat de effecten van meditatie zijn op de werking van de hersenen en het autonome zenuwstelsel zowel als hoe deze een oplossing kan bieden aan de gevolgen van stress.

Je kunt dit boek hier online kopen.

2019 De Nieuwe Yogaschool | Algemene voorwaarden | Privacy | FAQ