De Nieuwe Yogaschool

Het Inzicht

Johan Noorloos is een groot deel van zijn leven op zoek geweest. Op zoek naar antwoorden, geluk en innerlijke rust. Tijdens zijn ontdekkingsreis liet hij zich inspireren door grote inspirators, filosofieën en religies. Hierdoor voelde hij zich gedreven om op zoek te gaan naar de essentie, de gemene deler van al het moois dat hij tegenkwam. Het resultaat is Het Inzicht: een krachtig vijfstappenplan dat je helpt je mooiste leven te leven.
Stap 1: Mediteren. De stilte is er altijd. Het kan zijn dat je hem niet waarneemt, misschien is er teveel verstandelijk rumoer, maar hij is er wel.
Stap 2: Accepteren. Onbestendigheid is een bron van harmonie. Als jij je er niet tegen verzet, heb je vrede met de werkelijkheid.
Stap 3: Visualiseren. De kracht van jouw voorstellingsvermogen is enorm. Het is de hoogste tijd dat je gebruik maakt van jouw ongelooflijke potentieel.
Stap 4: Realiseren. Wanneer iets voortkomt uit jou, dan kost het nauwelijks moeite. Dan gaat het vanzelf, als in een stroom.
Stap 5: Inspireren. Als je zelf je dromen laat uitkomen, inspireer je daarmee anderen om hetzelfde te doen.

Je kunt dit boek hier online kopen.

2019 De Nieuwe Yogaschool | Algemene voorwaarden | Privacy | FAQ