De Nieuwe Yogaschool

12 goeroes, 13 ongelukken

Johan Noorloos gaat als jonge man op zoek naar de zin van zijn leven en raakt daarbij in de ban van verschillende leermeesters. Een dominee, een magnetiseur, een gebedsgenezer, een psychotherapeute en verschillende yogagoeroes – allemaal helpen zij Johan een stapje verder, maar evenzeer stellen zij hem teleur: leven in de hoofdstad schenkt de uit het nuchtere noorden afkomstige jongen geen rust.

Intussen vinden zijn beste vrienden wel hun weg in het leven, en wordt Johan ziek. Na leerzame reizen door Peru, Australië en Thailand wordt hij uiteindelijk yogaleraar in Amsterdam. Dan blijkt hij voor velen een goeroe.
‘Genadeloos openhartig beschrijft Johan Noorloos doe zoektocht naar zichzelf. Ontroerend, herkenbaar, grappig en wijs. Een pareltje.’
- Happinez

‘Johan Noorloos is hartveroverend met dit prachtige, inspirerende verhaal op zoek naar geluk en het ware geluk.’
- Cosmopolitan

Je kunt dit boek hier online kopen.