Zaalverhuur De Nieuwe Yogaschool | De Nieuwe Yogaschool

Why De Nieuwe Yogaschool?

Ons prachtige monumentale pand in het hart van de Jordaan, welke ooit dienst deed als school, heeft als De Nieuwe Yogaschool haar bestemming teruggevonden. Binnen de muren van de School worden op professionele en integere wijze yoga en meditatie beoefend om je te stimuleren van de mat af te komen en het geleerde in de praktijk te brengen. Ook non-fysiek kun je yoga beoefenen, gelukkig beperkt deze zich niet tot een matje!
Naast een rijk en gevarieerd aanbod van yogalessen door professionele leraren biedt de Nieuwe Yogaschool diverse teacher trainingen, workshops, evenementen, meditaties, massage, acupunctuur en Pilates met als gemene deler: bewustwording. De filosofie van De Nieuwe Yogaschool heeft zich vertaald in vier pilaren waar het centrum op rust: verbinding, ruimte, inspiratie en potentieel.