Bedrijfsyoga De Nieuwe Yogaschool | De Nieuwe Yogaschool

De Nieuwe Yogaschool op maat voor bedrijven

Bedrijfsyoga, meditatie, mindfulness, stresspreventie, lezingen, inspiratiesessies, ademsessies, ijsbadtraining

Investeren in de gezondheid van uw werknemers loont. Yoga bevordert de creativiteit en concentratie van uw werknemers en heeft een zeer gunstig effect op stressvermindering en RSI preventie.

De Nieuwe Yogaschool biedt onder leiding van Johan Noorloos en Sijbrand Maal diverse bedrijfslessen, workshops, trainingen en lezingen aan, die altijd aangepast kunnen worden naar de wensen en behoeften van uw organisatie.

Mogelijkheden:
* Bedrijfsabonnement of rittenkaart voor uw medewerkers
* Yoga, meditatie en mindfulness lessen op locatie
* Workshops of trainingen
* Workshops Het Inzicht en Wim Hof ijsbad-training
* Lezingen
* Weekend of Week retreats

Alle lessen en trainingen kunnen worden gegeven op locatie of in een van de studio’s van De Nieuwe Yogaschool.

Wist u dat u voor bedrijfsyoga aanspraak kunt maken op de werkkostenregeling (WKR). U mag dan een gedeelte van de kosten uitwisselen met het brutoloon van medewerkers. Zo wordt het voor u kosten neutraal. U mag tot 1,5 % van de fiscale loonsom besteden aan onbelaste vergoedingen en verstrekkingen. Bedrijfsyoga valt hier ook onder.

Wilt u meer weten of heeft u een specifieke vraag? Neem dan contact op met: mariken@denieuweyogaschool.nl